VELFORESTの新曲
メロデス+アニソンユニットVELFORESTの新曲が
MySpaceに3曲アップされてました。
昨年聴いた時カッコよくて面白いバンドだなぁと思ったんですが、
新曲は3曲ともハッキリ言って素晴らしいです!
CHILDREN OF BODOM風キラデスのバックに
女性Vo.によるクサいメロディの"Window Breaker"、
アニメのEDにピッタリの明るくキャッチーな"The Sound Of Magic"、
I'veSoundなKey.をフィーチャーした、グロウルな男性Vo.もありの
ドラマティックメロスピチューン "Velforest"。
発売されたら絶対に買います!
The comments to this entry are closed.







Comments
Excellent post however I was wondering if you could write a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Cheers!
Posted by: free music downloads | Apr 03, 2015 11:34 AM
For newest information you have to go to see world wide web and on web I found this web page as a finest website for latest updates.
Posted by: http://tonplanqblack.info | Sep 14, 2014 11:37 PM
Thanks for sharing your thoughts about plan cul. Regards
Posted by: plan de cul | Sep 11, 2014 07:01 PM
Your Hourly Technology Blog
Posted by: AllAboutTech | Oct 29, 2010 02:07 PM
Your Hourly Technology Blog
Posted by: AllAboutTech | Oct 29, 2010 02:06 PM
Your Hourly Technology Blog
Posted by: AllAboutTech | Oct 29, 2010 02:06 PM
教頭自らコメントありがとうございますw
オフィのジャケが「なうぷりんちんぐ」だったので
発売してないと思ってました。
買います!
Posted by: RABI | Nov 25, 2008 10:11 PM
もう発売してますw
Posted by: 教頭先生 | Nov 23, 2008 10:26 PM