« VELFORESTの新曲 | Main | Perfume "Dream Fighter" »

Nov 18, 2008

UFC91 ランディ・クートゥア VS. ブロック・レスナー

ランディ・クートゥア VS. ブロック・レスナーWOWOWで見ました。
いや~UFCで試合前からこんなにワクワクしたのはミルコ初登場以来。
予想では圧倒的パワーのレスナー有利かなあと思ってたんですが、
私はクートゥアが好きなのでそちらを応援です。
結末には唖然呆然・・・

|

« VELFORESTの新曲 | Main | Perfume "Dream Fighter" »

Comments

When I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get four emails with the exact same comment. Is there an easy method you are able to remove me from that service? Thank you!

Posted by: tonplancul.fr | Sep 07, 2014 at 01:14 AM

Woah! I'm really loving the template/theme of this site. It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between usability and visual appearance. I must say you've done a superb job with this. In addition, the blog loads extremely fast for me on Firefox. Outstanding Blog!

Posted by: throne rush cheats for iphone | Jun 01, 2014 at 06:06 PM

Ridiculous quest there. What happened after? Thanks!

Posted by: throne rush cheats engine | May 30, 2014 at 03:54 AM

SxDxKxさん、こんばんは。
中邑戦以降、地上波では見られなかったですものね。
レスナーはMMAでも強いですよ。
この前の試合ではスピアで相手を吹っ飛ばしてました(笑)

Posted by: RABI | Nov 20, 2008 at 02:19 AM

うほっ、レスナー懐かしいですなぁ…
総合格闘技に移るって聞いてから全然見てませんでしたが、相変わらずの強さですね。
私の中では新日本時代の中邑戦?(2年程前?)で記憶が止まってます(笑)

Posted by: SxDxKx | Nov 19, 2008 at 10:59 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« VELFORESTの新曲 | Main | Perfume "Dream Fighter" »