« VICKY BEECHING / PAINTING THE INVISIBLE ('07) | Main | JOHN WENGER / SOMEDAY ('07) »

Jun 18, 2007

先週の一言

◆昨日は父の日ということで高い和牛のステーキや焼肉が売れました。
自分の家は父の日だからってご馳走だったことが無いので、
未だに「父の日=ご馳走」というのがピンと来ません・・・

「君に届け」4巻、貞子の相変わらずのピュアピュア光線がいい(笑)
ラストにはまた泣かされてしまいました・・・

鼓太郎・マルビン対戸澤塾のGHCJrタッグ戦
予測不可能な戸澤塾の連携は本当に凄い・・・が、イマイチ心に響かない。
技の品評会になってしまって一つ一つに説得力が無いから。

◆ニコニコアイマスMADでPerfumeにハマってしまいました(笑)
"エレクトロ・ワールド" "コンピューター・シティ" は毎日必ず見にいってます。

|

« VICKY BEECHING / PAINTING THE INVISIBLE ('07) | Main | JOHN WENGER / SOMEDAY ('07) »

Comments

Hi there, I discovered your blog by means of Google while looking for a comparable topic, your site got here up, it appears to be like great. I've bookmarked it in my google bookmarks. Hi there, just changed into alert to your blog through Google, and located that it is truly informative. I am gonna be careful for brussels. I will appreciate if you continue this in future. Many other people shall be benefited from your writing. Cheers!

Posted by: Top Eleven Tokens | Mar 08, 2014 at 04:58 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/51297/15478566

Listed below are links to weblogs that reference 先週の一言:

« VICKY BEECHING / PAINTING THE INVISIBLE ('07) | Main | JOHN WENGER / SOMEDAY ('07) »