« エモの日本盤は遅い | Main | Jeff Scott SotoがJOURNEYの正式メンバーに? »

Nov 06, 2006

The Final Countdown のカバー(笑)

You TubeにあったEUROPE "The Final Countdown" のカバーですが、
あまりの下手っぷりに爆笑してしまいました。
Key.のへなちょこな音は特に笑えます。ピアニカみたいだ(笑)

|

« エモの日本盤は遅い | Main | Jeff Scott SotoがJOURNEYの正式メンバーに? »

Comments

Amazing blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely overwhelmed .. Any ideas? Thanks!

Posted by: free music downloads | Apr 03, 2015 at 05:43 PM

I always emailed this web site post page to all my associates, for the reason that if like to read it next my friends will too.

Posted by: Mitchell | Apr 30, 2014 at 04:14 PM

oracchiさん、こんばんは。
楽しんでいただけましたか(笑)
"Aces High"見ました。あやしい英語に外しっぷりが笑えました。
右の男性は明らかに笑いをこらえてます(笑)
こういうのを全世界に発信するとは恐れ入りますね。

Posted by: RABI | Nov 07, 2006 at 11:57 PM

RABIさん、おはようございます。
いや~、朝から笑わせてもらいました。
キーボードの音もさることながら、フラット加減が絶妙なボーカルといい、途中で絶妙なタイミングで横切るお父さんといい、「やるの?」と言わせてしまうギターソロといい、おいしすぎるクリップでした。こちらも笑えますよ。(右側の男性が笑いを必死でこらえているように見えるのは私だけ?)
http://www.youtube.com/watch?v=TkTRV7vz06k

Posted by: oracchi | Nov 07, 2006 at 07:38 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/51297/12586099

Listed below are links to weblogs that reference The Final Countdown のカバー(笑):

« エモの日本盤は遅い | Main | Jeff Scott SotoがJOURNEYの正式メンバーに? »