« パソコンがよいよヤバイ | Main | VALENTINE / THE MOST BEAUTIFUL PAIN »

Jun 01, 2006

STREET TALKの新曲

Streettalkv6月26日にMTM Musicから発売される、STREET TALKの新譜「V」からのサンプルが公開されました。

"Responsible""Don't Believe""If I Could"

どーですかお客さん!思わずガッツポーズですよ。
もろSTREET TALKで嬉しくなっちゃいますね(笑)


|

« パソコンがよいよヤバイ | Main | VALENTINE / THE MOST BEAUTIFUL PAIN »

Comments

This piece of writing will assist the internet people for building up new blog or even a blog from start to end.

Posted by: design companies london | Sep 20, 2014 at 06:42 AM

Hmm it seems like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for inexperienced blog writers? I'd really appreciate it.

Posted by: building your website | Sep 17, 2014 at 02:22 PM

Great delivery. Sound arguments. Keep up the great work.

Posted by: https://www.youtube.com/watch?v=3LuOcr0t52A | Aug 19, 2014 at 02:54 AM

Article writing is also a excitement, if you be acquainted with after that you can write otherwise it is complicated to write.

Posted by: www.google.ca | Jul 10, 2014 at 02:43 PM

>lizuさん
彼らはホントに良い曲を書きますよね。
この3曲で名盤の予感がしてきました。楽しみです。

>いしわんさん
Goran EdmanのVo.がまたピッタリですよね。
色々なバンドに参加している彼ですが、
私の中ではSTREET TALKのボーカリストということになってます。
この穏やかで優しい音作りは彼らならではですね。
BLOODBOUNDもいいけど、こっちもね!

Posted by: RABI | Jun 06, 2006 at 01:47 AM

ちわ!
「モロSTREET TALK~!!」って感じで良いっすよね~(^^)! Kristian Andrenへの望みもようやく薄れてきたのか(爆)、僕もGoran Edmanの声で満足出来るようになってきました! てか、非常に彼の声に合ってる”優しい曲”がホント素晴しいですよね!

STREET TALK特有の、いわゆるFredriっ君のキーボードがバックで埋め尽くされてるっていうトコですか、それがとにかく美しくて綺麗ですよね! 鳥肌立っちゃうくらいに好きなトコです!

”STREET TALKっぽい”っていう言葉を色んな所でよく見かけるようになりましたけど、”彼ららしさ”を作り、そう言われる様になったのはホント素晴しいコトですよね! 素直に嬉しいっす!!

Posted by: いしわん | Jun 04, 2006 at 09:20 AM

サンプル聴きました♪
どうしてSTREET TALKは、こんなに良い曲なんでしょうね♪
待ち遠しいです。

Posted by: lizu | Jun 04, 2006 at 09:00 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/51297/10346414

Listed below are links to weblogs that reference STREET TALKの新曲:

« パソコンがよいよヤバイ | Main | VALENTINE / THE MOST BEAUTIFUL PAIN »