« GREG LONG / NOW | Main | SILVERSTEIN / DISCOVERING THE WATERFRONT »

Sep 20, 2005

BGM

この3連休は凄く忙しく、更新できませんでした。
ああ、THRASH DOMINATION行きたかったなぁ・・・・・

仕事先の店内と作業場には有線でBGMが流れているのですが、
先日の選曲には驚かされました。
DEF LEPPARDの "Photograph" で「おお、いいね」と思ったら、
BON JOVI "Raise You Hands" が流れて、思わずサビで「Raise Your Hands!」と
一緒に叫んでしまいました(笑)。パートさんは帰って私一人だったのでつい・・・
その後もTHIN LIZZY "Cold Sweat"、SEX PISTOLS(曲名不明)、
HEART "Barracuda"、MADONNA "Like A Prayer"、
そして極め付けにTHE HUMAN LEAGUE "Human" (!)。これには悶絶でしたね。
はたして店内のお客様でこれらの曲を知っている人はいたのでしょうか(笑)

|

« GREG LONG / NOW | Main | SILVERSTEIN / DISCOVERING THE WATERFRONT »

Comments

Thank you for any other magnificent post. The place else may just anybody get that type of information in such an ideal means of writing? I have a presentation subsequent week, and I am at the look for such info.

Posted by: hayday | Sep 05, 2014 at 12:06 PM

This is my first time go to see at here and i am really impressed to read everthing at alone place.

Posted by: debatcawapres 2014 | Aug 04, 2014 at 06:10 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/51297/6034440

Listed below are links to weblogs that reference BGM:

« GREG LONG / NOW | Main | SILVERSTEIN / DISCOVERING THE WATERFRONT »